Call: 406-74-59 | Email: vua@nau.edu.ua

Нарада щодо покращення підготовки та оформлення розпорядчих документів


05 грудня 2019 року відбулася нарада щодо порядку підготовки та вдосконалення оформлення розпорядчих документів у Національному авіаційному університеті з керівниками структурних підрозділів та фахівцями, в обов`язки яких входить підготовка та оформлення розпорядчих документів.

Нарада розпочалася зі вступного слова начальника Відділу управління та адміністрування Михненка А.М. щодо якості прийняття управлінських рішень. Зокрема, він звернув увагу присутніх на якості розпорядчих документів, вказав на недоліки з урахуванням наявних прикладів, а також зазначив, що проходження проектів документів повинно тривати не більше 3-5 днів. А.М. Михненко надав учасникам наради інформацію про хід виконання нормативних актів та контроль за їхнім виконанням.

Також з доповідями виступили:

«Про порядок підготовки та візування документів» — начальник Відділу документообігу Жовнірчик Я.Ф.;

«Про підготовку наказів щодо студентського складу» — начальник Відділу кадрів Вакулік М.І.;

«Про порядок підготовки документів для заохочення працівників і студентів» — начальник Відділу по роботі зі студентами Калініченко О.В.;

«Про дотримання законодавства при підготовці документів і термінів їх виконання» — начальник Юридичного відділу Прудивус Л.І.;

«Про рекомендації до оформлення службового подання що стосується фінансових витрат університету» — начальник Планово-фінансового відділу Слободян Н.І.

     Під час наради було роз’яснено особливості оформлення документів, наведено приклади помилок під час їхнього оформлення та процедури візування документів тощо. Кожен учасник наради мав змогу задати питання.

Підводячи підсумки наради начальник Відділу управління та адміністрування Михненко А.М. нагадав присутнім про підготовку планів роботи структурних підрозділів на наступний 2020 рік.

Have any Question or Comment?

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *