Call: 406-74-59 | Email: vua@nau.edu.ua

Поради управлінцю в процесі спілкування


— Надзвичайно важливо в процесі спілкування домогтися, щоб співрозмовник Вам сподобався, а коли таке відбудеться, не приховуйте цього.

— Виявіть до нього знаки симпатії, поваги та подумайте про те, що Вас з ним зближує.

— Налаштуйтеся на хвилю співрозмовника.

— Відчуйте те, що його турбує.

— Постарайтеся налаштувати співрозмовника на потрібну Вам хвилю.

— Не нагнітайте напруги, вона недруг спілкування.

— Прагніть ні про кого не висловлюватися погано. Краще задавайте потрібний тон — коректний та поважний стосовно людини-співрозмовника та до інших людей, про яких згадуєте в розмові.­

— Постарайтеся будувати спілкування на рівних, а не з позиції “зверхності”.

— Не сваріться через дрібниці з підлеглими чи друзями.

— Не сперечайтеся з тим, кому важливіше сперечатися, ніж розібратися з причиною проблемної ситуації.

— Уникайте категоричності, особливо коли заперечується щось або хтось.

— Намагайтесь не перемогти, а віднайти істину.

— Докладайте зусиль зрозуміти те, про що хоче сказати співрозмовник.

— Шукайте того, в чому має слушність співрозмовник, намагайтесь з ним погодитися, а не заперечувати.

— Визнавайте можливість своєї неправоти і просіть критичного обговорення.

Пропонуємо для ваших психологічних роздумів звернути увагу на:

— контакт з підлеглими здійснювати з урахуванням їх умов життя, службового і професійного рівня, психічного стану;

— будьте спокійні, навіть якщо дуже знервовані, приймайте рішення, коли “охолонете”;

— починати розмову бажано з привітання теплим поглядом і добрим словом;

— нейтральна позиція, спокійний тон, повага, довірливе став­лення до кожного з підлеглих — це гарант, що запобігає конфліктності взаємин.

Have any Question or Comment?

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *